کد خبر: ۱۶۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، ابوالحسن ریاضی در مراسم رونمایی از نشریه «همشهری مترو» که عصر امروز در ایستگاه متروی بهارستان برگزار شد افزود: کارهای کوچک مهمتر از پروژه های بزرگ است. شهر متعلق به شهروندان است و مدیریت شهری باید ارتباط با شهروندان را عمیق تر و اقدامات خود را بر اساس این ارتباط تنظیم کند.

ریاضی، با اشاره به اینکه این اقدام شروعی است که انتظار داریم با گام های بزرگتری همراه شود، ادامه داد: با یک هفته نامه شروع می‌کنیم اما توزیع آن هر روز در ۳۰ ایستگاه مترو انجام می‌شود.

او افزود: در شروع کار این نشریه به میزان صدهزار تیراژ منتشر می شود اما سعی می‌کنیم انتشار آن را به هفته‌ای دو روز برسانیم و در آینده حتی هر روز با مطالب جدید انتشار آن را ادامه دهیم.

مدیر عامل موسسه همشهری عنوان کرد: با توجه به گستردگی مترو و ارتباطی که با شهروندان دارد، بحث هایی مانند فرهنگ شهرنشینی، مترو سواری و سیاست گذاری های این حوزه با کارشناسان و گروه های متخصص دنبال خواهد شد.

او افزود: ساکنین شهر زیرزمینی شهروند خبرنگار ما خواهند بود و یک صفحه درباره ارتباطات بین شهروندان و مدیریت شهری را در این نشریه پیش بینی کردیم.

ریاضی با اشاره به اینکه در این شرایط سخت، همشهری انتشار رایگان این هفته نامه را انجام می دهد، توضیح داد: بر اساس ایده اولیه این کار را هزینه تلقی نمی‌کنیم بلکه سرمایه ای است که حتی می تواند زمینه هایی برای درآمد زایی داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار